Cum optimizam campania de Facebook Ads


Doriți să aflați cum să optimizați campaniile dvs. de anunțuri Facebook pentru rezultate mai bune? În acest post, veți afla tactica pe care o folosesc personal pentru a optimiza anunțurile mele pentru ROI maximă, CPC mai mic și multe altele.

Anunțurile Facebook pot funcționa foarte bine, și numai bine, dacă direcționați persoanele potrivite pentru a vă place pagina dvs.

În plus, nu trebuie să fie costisitoare și vă voi arăta în doar o secundă.

Direcționarea este foarte importantă

Trebuie să vizați publicul potrivit pentru pagina dvs. de pe Facebook, este la fel de simplu.

Nu vă puteți aștepta să difuzați anunțuri Facebook optimizate și vă așteptați să obțineți tone de fani super-vizați inundați în pagina dvs., nu va funcționa.

Dacă nu sunteți familiarizat cu difuzarea anunțurilor pe Facebook, faceți ceva timp pentru a afla cum să le utilizați. Navigați prin opțiunile din Managerul dvs. de anunțuri, executați mai întâi câteva anunțuri de testare pentru a vedea ce rezultate obțineți.

Iată câteva capturi de ecran ale tipului de direcționare pe care îl folosesc pentru a-mi promova eficient pagina:

De asemenea, trebuie să începeți undeva și cu pasi mici.

O greseala pe care o vad la multi oamenii de marketing este ca isi cheltuie tot bugetul pe o singura campanie si un singur anunt. Acest lucru NU este recomandat.

Riscurile încercării de a obține un CPC mai mic

Plata CPC scăzută nu vă va garanta întotdeauna rezultatul final al obținerii unor aprecieri de calitate de 100% sau creșterea valorii angajamentului pe utilizator.

După cum am menționat mai sus, există riscuri necunoscute atunci când vizați locația publicului. De exemplu, unele țări pot intra în categoria CPC mai mică, ceea ce nu este întotdeauna bun.

Înseamnă că dacă vizați doar acele țări pentru a obține un CPC mai mic, riscați să atrageți “plăceri” din conturile false și conturile false nu fac nimic pentru afacerea dvs. sau pentru implicarea pe Facebook, -valorizarea publicului pentru pagina dvs.

Cum puteți optimiza campaniile dvs. de anunțuri Facebook pentru rezultate optime

Nu vă mulțumiți doar pentru o imagine plictisitoare și mediocră pe care ați găsit-o pe un site gratuit de fotografie de pe site-ul de stoc. Și nu scrieți nici un jargon de marketing vechi în descrierea anunțului dvs. Luați-vă timp pentru a crea ceva care va iesi și va rămâne în mintea oamenilor.

Combinați un mesaj de marketing puternic, cu o imagine relevantă și atractivă care descrie ceea ce reprezintă firma sau brandul dvs.

O imagine calitativă, relevantă, emotivă, care provoacă gândirea necesită atenție și trebuie să faceți clic pe ea, așa că asigurați-vă că găsiți cea mai bună imagine posibilă pentru această lucrare.

Aș recomanda să faceți fotografii cu Smartphone-ul dvs., deoarece nu este nimic mai personal și original decât utilizarea propriilor imagini.

Dacă intenționați să utilizați imagini stoc, vă recomand să efectuați unele modificări prin editarea imaginilor pe care le selectați înainte de a le adăuga la reclamele dvs. Facebook, doar pentru a le oferi un pic de personalizare.

Puteți face acest lucru adăugând câteva elemente interesante pentru a capta interesul publicului. Poate utilizați un filtru foarte frumos pentru a face ca imaginea să iasă în evidență.

Citeste ghidul de remarketing de la STAR MARKETING si afla cum sa reatragi clienti pe site.

Afla cum iti poti creste numarul de clienti de pe Facebook citind ghidul Facebook Ads – Star Marketing.


Previous Allview X6 Xtreme – procesor MediaTek Helio P70
Next Saltele pentru orice buzunar