Cum optimizam corect campania Facebook Ads


Va luptati cu direcționarea anunțurilor Facebook?

Nu știți cum să găsiți segmente de public relevante pentru îmbunătățirea sau dimensiunea campaniilor dvs.?

Descoperind ceea ce sunt interesați de clienții dvs. perfecți este una dintre cele mai importante părți din publicitatea Facebook. De fapt, doar schimbând un interes, puteți dubla rezultatele campaniei.

În acest articol, vă vom arăta exact cum să utilizați instrumentul Audiențe pentru publicul pentru a descoperi oportunități de direcționare ascunse, ceea ce poate duce la o scădere uluitoare cu 64,83% a costurilor publicitare.

De ce intrebarile publicului pe Facebook conteaza

Cel mai bun lucru despre publicitatea pe Facebook este abilitatea de a ajunge la audiențe super specifice.

Putem să le restrângem nu numai pe locație, vârstă și sex, ci și pe nivelul de educație, statutul de relație, evenimentele de viață și bineînțeles mii de interese și comportamente unice.

cum optimizam campania de facebook ads

Cu toate acestea, în fiecare săptămână vorbesc cu agenții de publicitate care selectează o audiență prea generică și sfârșesc să-și piardă o mulțime de bani publicitari – și exact așa rezolvă Audience Insights.

Chiar dacă ați găsit deja o audiență care convertește bine, puteți utiliza statisticile publicului pentru a găsi zeci de alte interese similare pentru a vă scala campaniile și pentru a obține mai multe vânzări.

Chiar și după ce înțelegeți valorile anunțului, este posibil să nu optimizați corect anunțurile Facebook. Există și alte aspecte, pe lângă numere, pentru a acorda atenție acestui lucru, care poate aduce beneficii performanței dvs. publicitare. Din fericire, am defalcat o varietate de moduri în care vă puteți mări rentabilitatea investiției.

Pasul 1: Optimizați-vă strategia de publicitate

Cheia câștigării oricărui război este de a începe cu o strategie bună, și aceasta se aplică și publicității pe Facebook. Peste o treime din utilizatorii Facebook interacționează în mod regulat cu cel puțin una dintre cele 60 de milioane de pagini de afaceri Facebook. Publicul țintă este, fără îndoială, cea mai importantă parte a optimizării anunțurilor Facebook. Cine sunt clienții dvs.? Care sunt interesele și dorințele lor?

Facebook colectează neobosit cantități masive de date de la cei 2,07 miliarde de utilizatori activi lunari care sunt disponibili pentru dvs. prin intermediul publicului.

optimizarea campaniei de facebook ads

Acest instrument gratuit pentru public vă ajută să aflați mai multe despre clientul dvs. ideal, astfel încât să puteți crea anunțuri mai bune care să rezoneze cu acestea și să se optimizeze în consecință. Direcționarea în funcție de Facebook vă permite să alegeți publicul pe baza a aproape totul, de la sex la hobby-uri la starea de relație, chiar până la un singur cod poștal

Acum, unde este cel mai bun loc pentru a ajunge la ei? Deși majoritatea utilizatorilor din Facebook sunt cu vârste cuprinse între 18-49 ani, este totuși cea mai bună platformă social media pentru a ajunge și la publicul mai în vârstă. Printre cei peste 65 de ani și peste, 62% utilizează Facebook, care este cu peste 40% mai mulți utilizatori seniori decât orice altă platformă socială.

Afla cum poti optimiza campania de Facebook Ads pentru a atrage clienti noi in afacerea ta.

Citeste si ghidul 2019 de Facebook Ads de la Star Marketing si afla cum sa iti optimizezi campania de marketing pe cea mai mare platforma sociala din lume.

Previous Cum te aperi de microbi
Next 3 ponturi pentru a avea un spatiu de lucru relaxant