Cum sa faci SEO pentru Ecommerce


Nu există nicio îndoială că o clasificare mai ridicată decât concurenții dvs. pe Google este o necesitate. Dar, dacă nu știți sfaturi și trucuri SEO care vă vor aduce site-ul dvs. de e-commerce la început? Dacă pierdeți din clicuri, probabil veți pierde și vânzările.Indiferent dacă începeți pur și simplu cu un nou site web sau îmbunătățiți un site existent, acest ghid complet oferă sugestii tactice utile pentru intensificarea jocului dvs. SEO.

În aceste zile, ajungerea la prima pagină nu este suficientă. Trebuie să ai rangul # 1

în 2011, Search Engine Watch a raportat că un studiu de cercetare efectuat de Optify a descoperit că “site-urile web pe primul loc au primit o rată medie de clic (CTR) de 36,4%; numărul doi a avut o CTR de 12,5%; iar numărul trei a avut o CTR de 9,5%.

Dacă nu aveți o strategie puternică de SEO în loc, veți pierde din impresii de brand, clicuri și vânzări.

Vreți să știți cum să clasificați site-ul dvs. de comerț electronic? Citiți acest ghid pas cu pas, și veți fi pe cale să deveniți un proprietar de SEO savvy de afaceri sau marketer.

Partea 1: Cercetare

Înainte de a începe orice activitate SEO (la fața locului sau în afara site-ului), trebuie să începeți cu cercetarea – cercetarea de cuvinte cheie și cercetarea competitorilor.

De ce?

Cercetarea este cea mai importantă piesă de SEO. Direcționarea cuvintelor greșite poate să vă distrugă campania, generând trafic de calitate scăzută și puține conversii și nici o afacere nu dorește asta!

R: Cercetarea cuvintelor cheie

Există trei domenii principale pe care trebuie să vă concentrați asupra efectuării cercetării de cuvinte cheie:
1. Găsiți cuvinte cheie pentru pagina dvs. de pornire și paginile de produse

Când vine vorba de optimizarea celor mai importante pagini ale site-ului dvs., trebuie să luați în considerare relevanța, volumul căutărilor și dificultatea de clasificare.

Vă sugerăm să mergeți pentru cuvinte cheie foarte relevante pentru marca sau produsele dvs., care au un volum de căutare exactă pentru potrivirea exactă (local, nu global) în instrumentul Google AdWords gratuit pentru cuvinte cheie și care au un scor redus de dificultate din instrumentul de cuvinte cheie Moz.

Citeste restul ghidului de SEO pentru Ecommerce pe site-ul Star Marketing Consulting.


Previous Ceasuri de mana
Next Cum iti potelesti usor dorul de pizza