Cum să treci peste astenia de toamnă


Odată cu venirea toamnei ne este tot mai greu să ne ridicăm dimineața din pat și să ne pornim spre locul de muncă. La asta contribuie vremea mohorâtă de afară, peisajul tot mai sumbru, frigul și dorința de a lenevi tot mai mult sub plapuma caldă.

Iar faptul că ne apropiem de iarnă și că ziua se scurtează tot mai mult, ne taie cheful și ne facem să ne dorim o vacanță lungă, de cel puțin 6 luni, până încep copacii să înflorească din nou. Acestea sunt unele dintre simptomele asteniei de toamnă, dar care pot fi combătute la fel de ușor precum își fac prezența în viețile noastre.

Vă prezint 3 moduri prin care puteți trece peste tristețea și oboseala caracateristice acestui sezon:

  • Faceți exerciții fizce

Sportul este recomandat a fi practicat cât mai des și cât mai constant. O oră de jogging pe lună nu înseamnă sport, ci mai degrabă o oră de constatare a lenevirii noastre. Astfel că, exercițiile fizice trebuie să își facă loc în rutina noastră zilnică. Puteți începe cu un jogging scurt de dimineață sau cu o oră în sala de forță de cel puțin 3 ori pe săptămână. Până la urmă, sportul nu este recomandat doar pentru slăbire, ci pentru a menține greutata optimă și pentru energie.

  • Începeți ziua pe un ton pozitiv

Pentru ca ziua să vă meargă mai bine, încercați să evitați știrile negative și lucrurile rele. Pentru asta puteți intra pe site-ul BunaDimineata.ro, unde veți găsi rețeta perfectă pentru un început de zi ca la carte. Aici veți găsi recomandări pentru evenimente și timp liber, horoscopul zilnic, bancuri, filmulețe intersante, rețete de mic dejun, sfaturi pentru mișcarea de dimineață, inspirație pentru stilul personal, cele mai interesante curiozități și idei pentru dezvoltarea persoanală.

Dar pentru mai multe articole interesante și sfaturi utile pentru viața de zi cu zi, sunteți așteptați în fiecare dimineață pe platformă, chiar dacă sunteți în pauza de cafea, în timpul micului dejun sau în drum spre serviciu.

  • Serviți micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, asta o spune toată lumea. Nu e de mirare că dacă serviți prima masă a zilei vă simțiți mai energici și mai plini de viață. Alimentele consumate au sarcina de a vă oferi nutrienții necesari organismului ca să pornească și să vă ofere energie pentru întreaga zi.

Tocmai pentru asta, alegeți să mâncați fructe, legume, smoothi-uri, proteine, lactate sau cereale. Combinațile după propriile preferințe pentru a avea un mic dejun cât mai sănătos și cât mai consistent.

Care sunt trucurile pe care le folosiți pentru a trece peste astenia de toamnă?

Previous 3 bucătării asiatice ce merită încercate
Next Cei mici adora sa coloreze, dar online