Ghid Facebook Pixel – Star Marketing


Pixelul Facebook este folosit de marketing pentru a plasa un cookie pe site-ul dvs., care va urmări toți vizitatorii.
Instalarea pixelului Facebook vă oferă o imagine de ansamblu mai bună a rezultatelor campaniei dvs. de anunțuri Facebook și veți putea să creați rapid segmente de public pentru remarketing.
În timp ce pixelul Facebook ar putea părea confuz la prima vedere, veți obține atât de multă valoare din folosirea acestuia pentru că merită lupta.
Pur și simplu urmați acest ghid pentru a începe.

Printre altele, veti învăța:
De ce aveți nevoie de pixelul Facebook
Care sunt toate cazurile de utilizare pentru pixelul Facebook
Cum să instalați pixelul Facebook pe site-ul dvs. Web
Cum să vă gestionați Facebook Pixel și conversiile

Beneficiile de top ale Utilizării Pixelului Facebook
Există mai multe pixeli Facebook, fiecare urmărind o conversie diferită. Cu toate acestea, vremurile s-au schimbat. În 2015, Facebook a făcut un pas imens spre simplificarea pixelului și a introdus un singur pixel puternic care acoperă totul.

Pixelul Facebook este, de obicei, considerat instrumentul pentru agenții de publicitate Facebook avansați. Cu toate acestea, dacă doriți să obțineți rezultate mai bune ale campaniei, pixelul instalat pe site-ul dvs. web este un must-have.

Facebook Pixel: Primii pași
Conform ghidului Facebook, pixelul vă ajută să:

1. Asigurați-vă că anunțurile dvs. Facebook aduc rezultate
După ce ați instalat pixelul pe site-ul dvs., veți putea urmări dacă campania aduce conversii de pe platforma Facebook.
Puteți utiliza evenimentele standard sau personalizate pentru a urmări diferite tipuri de conversii, cum ar fi instalările aplicațiilor, completarea achizițiilor etc.

Citeste intregul ghid despre Facebook Pixel pe site-ul Star-Marketing.ro

Previous Sa va fie de argint noptile de iarna!
Next Te-ai gandit ce cadou vrei de Craciun?