Ghid practic: cum iti alegi furnizorul potrivit de haine second hand


Ghid practic: cum iti alegi furnizorul potrivit de haine second hand

Daca ideea ta de a porni un business se refera la comercializarea de haine second hand, cea mai mare provocare ti se va parea – probabil – identificarea unui furnizor potrivit. Popularitatea magazinelor de acest tip, chiar daca exista persoane care nu o recunosc, este in continua crestere. Totusi, exista cateva aspecte asupra carora trebuie sa insisti, detalii de care trebuie neaparat sa tii cont atunci cand te hotarasti sa pornesti un asemenea business, iar printre acestea se numara alegerea corespunzatoare a furnizorului.

La inceput de drum o asemenea decizie cantareste destul de greu intrucat, la fel ca si in oricare alt domeniu, calitatea este detaliul de o importanta deosebita care face diferenta intre un business de succes si unul sortit esecului. Selectia eronata a furnizorilor ar putea fi inscrisa chiar in lista motivelor pentru care un procent destul de ridicat de afaceri de tip start-up esueaza inca din primul an de activitate. Iata insa care sunt criteriile de care trebuie tinut cont in alegerea furnizorului potrivit de haine second hand:

Ghid practic: cum iti alegi furnizorul potrivit de haine second hand

Calitate inainte de toate

Desi pare o expresie desueta, un cliseu pe care adesea il trecem cu vederea, atunci cand vine vorba de haine second hand online calitatea este cea care face diferenta. Cei care vor trece pragul magazinului vor cauta produse de calitate, iar daca nu le vor gasi il vor parasi in doar cateva minute si probabil nici nu se vor mai intoarce vreodata.

Din acest motiv criteriul calitatii prezinta o importanta deosebita. In special cei aflati la inceput de drum vor trebui sa se asigure de faptul ca furnizorul ales poate sa ofere in mod constant marfa de calitate. In acest fel reputatia si pozitia pe piata a businessului cu haine second hand va fi consolidata treptat.

Preturi corecte

Fara indoiala si acest aspect conteaza. Furnizorul ales va trebui sa practice preturi cat mai accesibile, fara a face insa rabat de la calitatea marfurilor. Problema trebuie privita in felul urmator: la pretul de achizitie se va adauga adaosul comercial practicat de magazinul de haine second hand, alaturi de TVA desigur. Prin urmare, pretul produselor va creste, insa nu trebuie sa creasca intr-atat incat sa determine clientii sa renunte la ideea de a mai cumpara.

Livrare prompta, conform comenzilor si termenelor stabilite

O afacere de acest tip nu are cum sa supravietuiasca daca nu exista in orice moment un stoc disponibil de produse. Furnizorul va trebui, prin urmare, sa respecte termenele de livrare de fiecare data. In acest fel stocul de produse va fi mentinut la un nivel mediu in mod constant, in asa fel incat clientii sa aiba de unde alege ceea ce li se potriveste.

Cu aceste 3 idei in minte, alegerea furnizorului potrivit de haine second hand nu mai reprezinta o provocare atat de mare. Filtrarea celor care ofera asemenea solutii devine mult mai usoara, iar pentru cei care cauta si o recomandare, website-ul www.mileniumshopping.ro poate fi solutia cautata – accesati-l pentru mai multe informatii cu privire la acest subiect.

Previous AOC lansează un nou monitor de gaming cu tehnologia AMD Radeon FreeSync și timp de răspuns de 1ms
Next Pensiunea noastra infloreste ca o margareta