Principalele instrumente de promovare online


adsem.ro
agentie marketing online

Pentru a face față concurenței care este din ce în ce mai mare, o organizație trebuie să comunice eficient cu publicul său. Astfel, aceasta trebuie să dispună de instrumentele necesare pe care să le folosească eficient. Aceste instrumente formează ceea ce numim activitate promoțională. O strategie de marketing reprezintă un plan de acțiune ce are scopul de a ajuta la creșterea unei afaceri.  Astfel, o agentie de marketing online este formată din specialiști pe diferite domenii, cum ar fi: SEO, Google AdWords, promovare Facebook, Social Media și Design.

Cum îți poți promova afacerea cu ajutorul Google?

Google AdWords este o modalitate eficientă de promovarea a site-ului și afacerii tale în mediul online. Prin intermediul unei campanii Google AdWords vei crește traficul în site și, cel mai important, poți aduce în site acei vizitatori relevanți pentru afacerea ta, care sunt direct interesați de informația, produsele sau serviciile pe care le oferiți. În România, există mai multe tipuri de campanii Google AdWords, ca de exemplu Search, Dynamic Search Ads, YouTube și Remarketing.

Cum funcționează o campanie Google AdWords? Spre exemplu, într-o campanie de Search anunțul de promovare va apărea în rezultatele căutării pe Google în funcție de anumite cuvinte cheie. Oamenii folosesc cuvinte cheie pentru a căuta produse și servicii specifice pe Google. Dacă cuvintele cheie alese în campania ta de promovare coincid cu termenii de căutare pe care oamenii îi folosesc, anunțul de promovare va apărea lângă, deasupra sau sub rezultatele optimizarii SEO. În cazul unei  campanii Google AdWords Search, vei plătii doar atunci când oamenii dau click pe anunțul de promovare, ceea ce înseamnă o vizită către site.

O campanie Google AdWords aduce o mulțime de beneficii. Cele mai importante sunt: rezultatele măsurabile ale promovării online, costul eficient al promovării online, iar campaniile de promovare vor fi întotdeauna relevante.

O altă metodă eficientă de promovare: servicii SEO

Optimizarea SEO este calea spre audiență de care are nevoie orice afacere. Aceasta înseamnă că după aplicarea unor servicii SEO, site-ul va fi vizitat de cei care reprezentă publicul țintă și sunt gata să facă acțiunea pe care o dorești de la ei: să completeze un formular, să citească un comunicat sau să facă o achiziție.

Serviciile SEO sunt destinate business-urilor care vor să obțină vizibilitate în motoarele de căutare. Acest lucru se realizează prin implementarea unor modificări specifice în designul și conținutul unui website, lucru necesar pentru a-l face mai atractiv atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatori. Cu cât site-ul este mai bine optimizat, cu atât va ocupa poziții mai bune în motoarele de căutare. Acest lucru este posibil cu ajutorul cuvintelor cheie și a expresiilor specifice domeniului de activitate al afacerii.

Din combinația dintre Seo și Google AdWords reies o serie de beneficii potrivite afacerii tale. În primul rând îți poți crește venitul cu ajutorul cuvintelor cheie. De asemenea, poți îmbunătăți rata de conversie.


Previous Cum alegem conveioarele potrivite
Next Kaufland România anunță în premieră serviciul de livrări rapide la domiciliu printr-un parteneriat cu Glovo