Religia este cea mai veche şi cea mai eficientă formă de marketing


Mulți oameni susțin că-L iubesc pe Dumnezeuu, că păzesc Legea Lui, canoanele Bisericii, dogma ei. Însă nu sunt capabili să se iubească pe sine îndeajuns de mult încât să-şi poată iubi semenii. Cum ar putea ei spune că-L iubesc pe Dumnezeu, pe Care nu-L văd şi nu-L percep, dar nu sunt capabili să-şi iubească semenii care sunt vizibili şi uşor de perceput? De aceea, creştinii, comparativ cu oamenii din alte confesiuni, mi se par a fi cei mai ipocriți. Am senzația că cinismul tot într-un mediu creştin s-a născut.

Religia(spiritualitatea) este cea mai veche şi cea mai eficientă formă de marketing. Pentru că religia – şi mai nou, dezvoltarea personală, care îşi are originea tot în religie – vinde un produs abstract, imaginativ, nepalpabil. Pe când banii sunt palpabili. Ambele vând idei. Pe bani grei.

Iar marketingul este, în esență, minciună transformată în industrie, în artă. Cu foarte, foarte, foarte puține excepții.

Previous Ce coduri folosim la casele de pariuri online pentru bonus?
Next Protejeaza-ti smartphone-ul cu cele mai bune huse de la catmobile.ro