Social Media Marketing- Facebook Marketing


Retelele Social Media Marketing reprezinta una dintre cele mai eficiente modalitati de a te extinde, de a te conecta la publicul tinta si de a-ti dezvolta afacerea. Cu toate acestea, impreuna cu toate celelalte canale de marketing, media sociala este in continua schimbare. Interesul comerciantilor de pe aceste site-uri a crescut, aceasta fiind o noua sursa de public tinta pentru promovarea marcilor si a companiilor. Facebook Marketing este un element cheie al mix-ului de Social Media Marketing (SMM)). O astfel de metoda este folosita pentru a atrage vizitatori (si, prin urmare, noi potentiali clienti) pe site-ul companiei. Dar pozitionarea pe aceste platforme si metodele de promovare, au o serie de trasaturi.

Atractia si particularitatea comunitatilor online

Formatul de mesaj non-publicitar. Se crede ca informatiile transmise de la un utilizator la altul in reteaua sociala, sunt comparabile cu recomandarile personale ale unui serviciu / produs sau ale companiei de catre aceasta persoana prietenilor sai. Daca o companie reuseste sa adapteze mesajul sau publicitar acestei, acesta va beneficia de mai multa incredere si raspunsuri pozitive decat publicitatea obisnuita.

Distribuirea informatiilor pe principiul “cuvantului din gura”. Sarcina principala,  atunci cand se lucreaza cu grupuri sociale in retele, este de a crea un astfel de continut care sa fie distribuit de oameni pe cont propriu, fara eforturi suplimentare din partea initiatorilor mesajelor.

Directionarea profunda. Ca si afacere, ai posibilitatea sa selectezi publicul tinta, sa personalizezi utilizatorii, sa explorezi clientii reali, preferintele personale si profesionale si sa concentrezi campania publicitara pe un anumit segment specific, eficientizand astfel bugetul de marketing.

Interactiv. Abilitatea de a raspunde rapid la intrebari si feedback-ul vizitatorilor, pentru a  mentine dialogul necesar.

Nu se poate spune ca promovarea pe internet va fi la fel de eficienta pentru toti oamenii de afaceri – succesul depinde in foarte mare masura de agentia care implementeaza aceste campanii. De aceea, este necesara alegerea strategiei corecte, a companiei Social Media Marketing si optimizarea continua a livrarii publicitatii. 

Previous Cum poti alege lampa de unghii
Next Calitatile deosebite prezentate de multimetru digital Fluke 175